Svenskt företag från Skövde
Får jag prova en vara?
Ja, du får självklart prova en vara innan du bestämmer dig.
Vid retur eller byte måste varan vara i samma skick som när du mottog den och ligga i sin originalförpackning. Om detta inte följs kan vi tyvärr inte godkänna returen eller bytet.
Kan jag ändra i min beställning?
Vi kan tyvärr inte göra ändringar i en beställning. Om din order inte har hunnit skickats kan vi avbryta den så att du kan göra en ny beställning med rätt varor.
Vänligen kontakta oss omgående så försöker vi göra allt vi kan för att avbryta din beställning.
Kan jag ändra leveransadress?
Ja, om vi inte har hunnit skicka din beställning kan du mejla oss så skickar vi den till din önskade leveransadress.
Har paketet redan skickats har vi tyvärr ingen möjlighet att ändra adressen.
Genomfördes min beställning?
När vi har mottagit din beställning skickar vi en orderbekräftelse till den e-postadress du angav vid köpet.
Ibland kan bekräftelsen hamna i skräpposten – kom därför ihåg att kontrollera även där. Om du inte har fått någon orderbekräftelse inom tre timmar, vänligen kontakta oss.
Om du har Klarna-appen kan du logga in där för att se om din order har registrerats. Om ordern syns i appen men du inte har fått något mejl från oss, kan det bero på att du angav en felaktig e-postadress vid beställningen. Skicka då ditt ordernummer till oss, så skickar vi en ny order- och leveransbekräftelse till rätt adress.